Tjukkas Eli fra Eydehavn

Vi spurte den Blide Tjukkas Eli fra Eydehavn om hun ville skrive noen få ord om Chapter Eydehavn. Eli er kjent for mange av oss. Hun er med på våre landstreff, stiller opp når vi må ha statister til film. Her kommer noen ord fra henne.

Nå har vi i Chapter Eydehavn « gått i 10 år «

Noen av våre er dessverre gått bort 💔

Nye har heldigvis kommet til ❤️

Vi organiserer på vår side , dagen før , med oppmøte og kl slett og hvor vi går 🚶🏻‍♀️🚶🏻🚶🏻‍♂️

Vi er en fin gjeng på ca 10 stk , noen kan alltid gå ( pensjonister – uføre) og noen av oss jobber litt😉

Sosialt har vi ca 2 ganger i året , sommer-tur med grilling , julebord på by’en med god middag 😋

Til jul prøver vi oss på et fakkeltog , dette har vi vel gjort 2 ganger , men sist da ble vi enige om at dette skulle bli en tradisjon👏🏼🥰

Jeg hadde med julebrus og litt småkaker , å det falt i smak ❤️

Hva Tjukkasgjengen betyr for meg ; utrolig sosialt , har det sååå gøy med mye latter og moro , å enn kommer seg ut i all slags vær 🤗

Å det samme sier « mine» Tjukkaser om Tjukkasgjengen❤️

Lystbetont ; tror jeg kan med hånden på hjertet si  at vi ALLTID har det fint sammen på turene våres ❤️

Det som er tungt / slitsomt ;

Virker som det nesten er bare meg som skriver om turer men få som kommer ( 1-10 stk av over 200 medlemmer)

Men det tenker ikke jeg på , jeg skriver når jeg kan og håper jo selvfølgelig at det dukker opp noen, som det nesten alltid gjør , å da blir jeg glad ❤️

God Påske 🐥💛🐥

Klem fra en glad Tjukkas Eli ❤️

EO

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..