Tjukkaslogoens mor; Mona.

A-NYESTE-LOGO

Alle har sett den, alle kjenner den, men hvor kommer den fra?

Her er Tjukkaslogoens mor, Mona Solum.

 Mona er en blid og sosial Tjukkas, som har vært medlem av Tjukkasgjengen helt i fra starten.

Mona kjører Harley.

Mona startet Ide Reklame i år 2000, i Kongensgate i Moss. Hun flyttet til Årvold industriområde i 2006. Mona er utdannet innen design/reklame, og jobber med alt innen logodesign, dekordesign, bildekor og skilt. Logoen til Tjukkasgjengen ble laget da det ble lagt ut en etterlysning på Facebook, om noen kunne tenke seg å lage en logo til oss. Tanken bak logoen var å lage en litt humoristisk og glad illustrasjon som skulle brukes på vestene. – Jeg vant nå denne konkurransen, og det er kjempemorsomt å se at logoen har blitt brukt på både bilder og Tv i både inn og utland. Siden Tjukkasgjengen har blitt så populært som den har blitt, har jeg rett som det er tenkt at jeg skulle lagt litt mer tid og tanker bak designet, men sånn ble den, og sånn må den jo bare fortsette å være. Jeg kjenner jo litt stolthet når jeg ser den overalt allikevel.

EO

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..